denisegrundstrom.blogg.se

OCKELBO-BO NÄSTA!?

Kategori: Allmänt

Hej hopp!
Vaknade imorse när Martin skulle åka iväg till jobbet runt 7 tiden? tror jag..väldigt tidigt var det iallafall. Käkade upp halva chipsskålen från igår och däckade igen lika snabbt. Vaknade runt tolv tiden när Martin ringde och sa att han var påväg mot Ocklebo för att dricka lite kaffe och bada med J. Vi drack lite kaffe och sedan försvann dom, strax där på hoppade jag in i duschen och nu sitter jag här hemma hos Lisa. Är lika dålig som igår.. kanske lite bättre, men halsen blir bara värre och värre. Det är någonting som lurar iallafall! - så har ni nå huskurer mot förkylning så släng gärna in en kommentar. 
 
Nu ska jag sitta och kolla när Lisa målar i vardagsrummet och dricka lite kaffe, är för slö för att hjälpa till.. 
myste omkring i darlings kläder innan jag tog tag i dagen
Är så nöjd över ögonbrynen som Lisa fixade på ma igår ikväll. Bilden gör dom väldigt orättvis, men ska försöka få fram en bättre bild! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: