denisegrundstrom.blogg.se

NEW NAILS

Kategori: Allmänt

Godmorgon godmorgon :)
 
ojoj detta inlägg kommer ta tid att skriva. Lisa hade fått hem sitt startpaket för  att göra naglar, och jag är ju försökskaninen, jag blir alldeles chokad! tjejen har aldrig gjort naglar förut men så är hon så sjukt grym, tyvärr så har kameran dött så kan inte lägga in alla bilder som tagits. Men får ta lisas facebook bild sålänge. 
Nellie, Ida och Ewe kom ut igår, sjukt kul att få träffa hela tjejligan tillsammans igen. Men iallafall, efter att vi suttit i 4 timmar cirkus med naglarna så kom Martin och pussades lite sen åkte han hem för han skulle upp och jobba idag. Men jag och lisa korkade upp rödvinsflaskan vi i stället, eller först åkte vi ut till Mo och till hennes föräldrar där det var lite drag sen tillbaka till hennes altan och mera rödvin. Tog mig sen en promenad hem vilket var riktigt härligt, och kröp ner bredvid världens bästa kille. Helt otroligt vad jag trivs bra med karln, går inte en sekund utan att jag tänker på han, om det gick så skulle jag kunna krypa in i han och stanna där..nej det är sjukt. 
JAG ÄLSKAR DIG
kommer bättre bilder snart, ewelina är påväg ut med brudarna och laddaren! :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: