denisegrundstrom.blogg.se

NEW NAILS - AGAIN

Kategori: Allmänt

Sådär nu är jag tillbaka hemma igen helt ensam, precis när jag var färdig med städningen kom Lisa in och tätt inpå på Jocke och Ewelina. Vi stekte lite i solen innan vi drog oss till Thai vagnen och Jocke fick bjussa på krubb. Efter det har jag varit hos Lisa enda tills nu. Vi åkte fram och handlade lite på Ica innan det stängde vid åtta tiden annars har jag varit hos henne hela tiden. Gjorde om mina naglar. Hade rosa "pärlor" som vi slipade bort och lekte fram lite nytt så nu är dom sommar fräsch. Lisa bakade även en cheesecake som kommer vara färdig till imorgon, så då blir det fika där. Nu är jag hemma helt ensam :( det är så tråkigt, älsko kommer hem vid åtta tiden imorgonbitti så tänkte göra ett försök till att sova så tiden går fortare. 
 
Imorgon ska vi nog in till Sandviken för Martin ringde och sa att han skulle släppa lös mig på DollarStore - YAAAAAAY. Jag ÄLSKAR DollarStore med stora bokstäver, dom har verkligen allt man behöver till hemmet, bortsätt från stora möbler då, men massa krimmskramms och annat roligt. Så det ser jag verkligen fram emot :)
Nu ska jag lägga mig i sängen och somna till ett avsnitt av himym. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: