denisegrundstrom.blogg.se

MYSPYS

Kategori: Allmänt

Oj idag har det varit en lång dag. Gick as bra på jobbet! Tog och flyttstädade ett radhus på 118 kvm på ca 2 ½ timma, så det var vi riktigt nöjd med. Imorgon börjar jag 08.40 och ska iväg på två hemstädningar inne i Gävle, ska bli spännande att prova på det. 
 
När jag hade slutat vid tolv tiden så fick jag skjuts till station så hoppa jag på tåget direkt hem till Ockelbo, där jag möttes av Ewelina och lillesyrran som plockade upp mig med bilen. Väl hemma så kom Martin hem strax där på också. Sen har det inte hänt så mycket mer, vi var iväg till svärmor/far och hämtade en hylla som vi nu har satt tv:n på i sovrummet - väldigt soft. Så nu ligger vi och gosar framför "Monsters inside me" på Discovery channel, svin vidrigt program, idag handlar det om maskar som växer inne i kroppen... UUUÄK! 
Lite sladdar här och där men det ska väl ändras på så fort vi kan/orkar.. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: