denisegrundstrom.blogg.se

LÖSENORD! - ?

Kategori: Allmänt

En sak har jag inte riktigt förstått mig på helt.. man skaffar sig en blogg, skaffar sig sina läsare, ja man bloggar om det man vill blogga om. Men sen då? - jo då skaffar man lösenordsskyddad blogg? - why? är min fråga då. Vill man inte att någon ska kunna läsa det man skriver om ja men då skiter man väl om att nämna just det i bloggen? eller så får man bara leva med att alla kan läsa det man gör om dagarna eller liknande.. annars, skit i å blogga? 
Nu låter jag kanske arg eller något sånt.. men så är det inte. Utan JAG blir själv så irriterad när man har hittat en blogg som man gillar att läsa, tycker om personen i sig eller vad den bloggar om och sen kommer det en dag då man måste skriva in ett fult lösenord.. jaaaahapp då letar vi en annan blogg att läsa då. 
 
Och eftersom att det är några som jag har läst nu som skaffat lösenord så behöver jag nya! 
har du en blogg och vill ha en trogen läsare? - ja men släng in en kommentar och länka! :) 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: