denisegrundstrom.blogg.se

LITE KORT OM MOI

Kategori: Allmänt

Ska jag köra en kort liten presentation då.. så vi känner att vi verkligen börjar om så att säga. 
 
Jag heter Denise Grundström som ni säkerligen har förstått. Jag är 19 år och bor i Engesberg i Gävle med min mamma, hennes karl och mina småskyskon Thilda och Daniella. Jag har precis fått jobb som servitris på en restaurang här i stan, jobbade min andra dag idag faktiskt och imorgon hoppar jag på tredje. Jag bor mer hos mina vänner Ewelina och Joakim som ni kommer få läsa mycket om här i bloggen än hemma hos mor, då dom bor ett stenkast ifrån stan och jobbet så är det mycket skönare att vara här och umgås med världens bästa vänner dagligen. Är tänkt att jag ska jobba lite nu och tjäna ihop lite pengar så jag kan ta det där förbannade körkortet. Nu är det bara jag, Nellie och Janina kvar i vår kompiskrets som inte har det. 
Ja.. jag kanske ska ta och presentera dom också. 
 
Jag har världens bästa vänner, våran lilla grupp består av Ida, Janina, Nellie, Ewelina och Lisa
namnen är länkade.
 

Ja vad ska man mer säga då? jag är en riktig all ätare, har sätt ut på alla möjliga sätt då jag har riktigt svårt att bestämma mig hur jag vill se ut. Har haft snakebites, knallrött hår, rakat av mig nästan halva håret som jag har nu idag också, men kan dölja det riktigt bra om jag känner för det. Inga tatueringar, och inga piercingar för tillfället men det kommer väl en dag då jag har gjort något spontant som vanligt. 
 
Jag fick min första lägenhet när jag gick i gymnasiet, en liten etta på 25,5 kvm mitt på Brynäs. Gjorde mig sedan av med den och flyttade till en 4:a med min kusin Jennie där hon idag bor med sin sambo och deras hund. Ja jag tänker inte sitta och berätta allt som har hänt i mitt liv.. men ja där var lite kort. Nu fortsätter bloggen som vanligt med vad jag gör för ointressanta grejer om dagarna. 
Hoppas ni tog er tid att läsa detta crap! 
 
några bilder på mig och min fina vän ewelina som jag tillfälligt bor hos. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: