denisegrundstrom.blogg.se

KVÄLLSRO

Kategori: Allmänt

Ewelina och Joakim (hennes sambo) har varit borta i Hamrånge hela dagen och donat med deras polares hus som dom nyligen införskaffat sig och jag har suttit här hemma i deras lägenhet och myst för mig själv med massa tända ljus och en kopp te. Har pratat med M i telefonen ett x antal gånger också, som pricken över i:et idag. Nu ska vi gå och lägga oss, jag ska ta och somna med tv:n på som vanligt och vänta tills det plingar på dörren vid halv nio då M slutar jobbet sen ska vi sova vidare tillsammans. 
 
Imorgon jobbar jag ett kvällspass från 18.00 till stängning vid 22.00 så det blir inte många timmar. 
Ett ego pic under kisspausen @work
 
kom ihåg att ni kan följa mig på instagram där jag är mycket mer aktiv!
denisegrundstrom

Kommentarer


Kommentera inlägget här: