denisegrundstrom.blogg.se

JAJJEMEN!!!!!!

Kategori: Allmänt

Idag har det varit en fartfylld dag, började med att jag steg upp med Martin vid 06.30 tiden. Skulle med tåget som gick 09.25 och velade ha lite tid på mig att ta det lugnt på morgonen, det tycker jag är viktigt på morgonen, så man slipper stress. Skulle in på en arbetsintervju som jag blev inringd på igår kväll. Så i Gävle skulle jag vara 10.30 (trodde jag) kom dit i tid, 10.22 för att vara exakt och när jag kommer dit ser han helt chockad ut, tänkte "vad är det nu då, har jag förändrats så mycket sen jag tog bilden som jag har på mitt cv" men det visade sig att jag var en timme för tidig, men inte gjorde det nå som tur var.
 
Efter intervjun som kändes riktigt bra så knallade jag hem till Ewelina som fortfarande sov vid elva tiden. Vart inte långvarigt innan vi mötte upp mamma och hela högen med båten nere vid kajjen, där dom släppte av Daniella så hon skulle få umgås lite med oss under dagen. Vi fick för oss att åka till Ockelbo, så vi hoppade på första bästa tåg och landade här. Vi mötte upp Martin som jobbade och åkte och badade, och jag BADADE för fösta gången i år. Alltså hoppade omkring och studsa, inte bara doppa och upp igen. Så det känns riktigt skönt att ha det gjort. Daniella och Ewelina sover här med mig inatt medans Martin jobbar. Men snart ska jag upp igen, för chefen på jobbet som jag var på intervju hos idag ringde nämligen nyss och frågade om jag kunde börja imorgon! - JAJJEEEMEEEN, det är en städfirma som har fönsterputsning, flyttstädning och hemstädning :) så där kommer jag trivas som fisken i vattnet! 
 
Nu ska jag ta en kvällskopp te och nattciggen sen hoppa i sängs med Daniella för klockan står på 05.40 imorgon. Hualigen hur ska detta gå, ingenting jag är van vid direkt! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: