denisegrundstrom.blogg.se

FOREVER ALONE

Kategori: Allmänt

Gooodmorgon :) 
Jag har varit vaken sen strax före sex, gick inte så bra att sova när Martin var borta å jobba. Igår kväll tände jag alla ljus i hela lägenheten och mysfaktorn var väldigt hög! Men ingen karl att gosa med. Men som tur var hade jag lisa. Jag fick med mig massa saker från henne som jag donade lite med här hemma hos Martin. Jävlar vilken skillnad det vart, skulle fan ha tagit för och efter bilder. Syns att det är en singel kille som bott här innan om man säger så haha. Men nu är sovrummet riktigt fint faktiskt och bättre blir det! 
 
Men men..igår iallafall så var jag ju hos lisa, jag skrev tidigare att vi skulle " ta en kaffe på maten" men det vart ett glas rött istället och jävlar vad mysigt vi hade det! 
 
Detta roade jag mig med i ungefär en och en halv timme imorse, jag ska fan börja skriva dagbok eller något. Riktigt roande och tiden går fort :) kul att kunna kolla tillbaka också, och där skulle det ju såfall stå lite mer personligare grejer. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: