denisegrundstrom.blogg.se

ALTANHÄNG

Kategori: Allmänt

passar på att blogga så mycket som möjligt medans jag är här hos Lisa. Hemma hos Martin finns det varken en dator (för den har han tagit med till jobbet) eller internet. Har inge surf kvar på telefonen heller..så det är det gäller det verkligen att kunna roa sig själv när inte han är hemma. 
 
Men hur som haver så har jag precis fått lite mat i magen, vi ska ta och sätta oss på altanen nu och dricka lite " på maten kaffe" och ta det lite lugnt. Ewelina och Jocke kommer hem från Umeå imorgon redan så då ska nog in och krama om dom. 

Kommentarer

  • Janie säger:

    Fan va avis man är på mys-time'n då.. Själv ligger man som en säl och gråter i soffan över den här förbannade jävla huvudvärksjäveln + bölden man har.. Blää :( vi får kaffa när jag mår bra igen! <3

    Svar: Ja det var riktigt jävla mysigt faktiskt! ja krya på dig gumman, hör av mig när jag är back in town igen :) <3 puss påla
    Denise Grundström

    2012-07-19 | 20:34:36

Kommentera inlägget här: