denisegrundstrom.blogg.se

YOU ARE THE LOVE OF MY LIFE

Kategori: Allmänt

Hej på er! ♥
 
Igår slutade jag inte förens klockan var halv åtta på kvällen så var heeeelt slut, men som tur är så har jag en sån underbar pojkvän som kom och hämtade mig i Gävle också åkte vi hem till Ockelbo och käkade lite mat och umgicks innan han drog iväg på nå race-grejjs och kom hem vid 3 tiden inatt, men inte klagade jag eller jag somnade till lite big bang theory och vaknade till när han kröp ner och gosade. 
 
Imorse vaknade vi faktiskt i halvskaplig tid, nio tiden.. hade tänkt sova längre men hade sån jävla huvudvärk så det gick inte ens att sova  - då är det illa! Huvudvärken sitter fortfarande i så idag har vi inte gjort många knop. Det mest "hektiska" vi har gjort idag är väl att åka fram till Ica och handla två chipspåsar som vi tryckt i oss. Vi har kollat på två filmer här i vardagsrummet i varsin soffa så vi ska väl ta och samla oss och lägga oss i sängen och fortsätta dega. Imorgon står det jobb på schemat som vanligt och fyfan vad härligt det är! Flyttstädning med Amanda gäller imorgon :) trevlans! 
Kameran ligger på laddning, han få över en bild från dagens tråkväder. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: