denisegrundstrom.blogg.se

WHAT THE FUCK!?

Kategori: Allmänt

På kvällarna när Martin jobbar och inte kommer hem förens dagen därpå så har jag väldigt svårt att sova. Och just igår var det en riktigt hemsk natt. Hela dagen var okej, var på bra humör och allt var bra. Hade besök två gånger och ja hit och dit, men på kvällen efter att jag käkat toast så började jag på riktigt riktigt illa. Ni som hängt med här ett tag vet att jag har riktig fobi för att spy, det är det absolut värsta som finns i livet, så det var verkligen inget alternativ att slänga mig runt toastolen. Iallafall så pratade jag med Martin och sa godnatt bla bla bla.. sen försökte jag sova, och det kändes exakt som att jag var dyngrak! sängen snurra, tv:n på väggen snurra hela JAG snurra. Började "hulka" och var tvungen att kuta till toan men ingenting "kom". Somnade tillslut men vaknade runt 3 halv 4 tiden imorse av att magen bara suger ihop sig.. som när man drar in magen allt man har så att revbenen sticker fram, exakt så vart det utan att jag ens gjorde någonting. Så fick lite halv panik men efter det försvann illamåendet. Så ja.. vad fan kan det vara är ju frågan. Illamåendet brukar oftast komma efter att jag har ätit.. !? 
wierd. Jag äter väl kanske för mycket helt enkelt ;) 

Kommentarer

  • Towe säger:

    Får du känningar av kaffe? Tycker det låter som magkatarr.

    Svar: jag vet inte faktiskt! ingenting jag tänkt på men tänkte försöka dra ner på kaffet och se om det blir nå bättre :))
    Denise Grundström

    2012-08-26 | 15:49:23
    Bloggadress: http://tawes.blogg.se

Kommentera inlägget här: