denisegrundstrom.blogg.se

SAMSUNG

Kategori: Allmänt

Godmorgon läsare :) vart fan inte så mycket blommande igår heller..jag är ju så gott som död när jag kommer hem på kvällarna. Igår jobbade jag 9 timmar iallafall och det kändes riktigt bra..börjar med att jobba så länge 2 dagar i rad, chefen tycker vi borde vara slut men vi brudar ligger i vi! Nu sitter jag vid köksbordet helt själv och dricker morgonkaffe. Martin jobbar dygn men kliver snart av och kommer hem, men då är jag på jobbet så hur som haver så får vi inte ses än iallafall. Jag ska ta och spackla på mig lite och fila nötterna sen knalla iväg till tåget! Bråttom bråttom. Justja...självaste rubriken har ju en anledning. Skaffade mig en ny telefon igår :) Samsung galaxy 3! - riktigt schysst. As nöjd tjej..hoppas jag jobbar själv idag så jag kan lyssna på musik haha. Skämtosido! Pussssssssssss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: