denisegrundstrom.blogg.se

"RUN FORREST,RUN!"

Kategori: Allmänt

Hej darlings! Eller godmorgon kanske man säger..klockan är ju 06.47 just nu. Jag måste bara säga att jag är så jävla slut på kvällarna när jag kommer hem.. igår flyttstädade jag en lägenhet från 08.00 till 15.00 det tar på krafterna kan jag säga. Sen fick jag inte mer energi för att tåget vart inställt och jag lära ta en fullpackad buss mitt i ovädret. Men jag kom hem tillslut :) då vart det duschen och glo film med grabben min. Nu sitter jag och suger på mitt Morgonkaffe och ska snart bege mig mot tåget. Idag står två hemstädningar i Bomhus på schemat så ska hälsa på nellie med familj i samma veva. Jennie jobbar också som städare så varje morgon snackar vi i telefonen tills batteriet nästan slut..riktigt trevligt faktiskt :) finns det någon morgonpigg där ute är det bara slänga hit numret så ringer vi upp ;) Nej nu ska jag svepa sista skvätten och sedan pussa Martin som fövrigt ligger och snarkar i sovrummet. Hä en bra dag :)slutar tidigare idag (15) så är nog inte lika trött när jag kommer hem. Pussar till er.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: