denisegrundstrom.blogg.se

RUN FORREST, RUN!

Kategori: Allmänt

Go'kväll bloggen. Har jobbat och stått i och nu är jag hemma. Har varit hemma i någon timme men är helt slut i huvudet. Var i Sandviken på ett jobb idag och slutade väldigt tidigt. Martin skulle in på möte som skulle sluta ca 16 som jag fattade det så jag tänkte att jag stannar i Sandviken och väntar på honom så slipper jag åka till Gävle för att sedan ta tåget, då kan det vara värt att vänta ca 1 och ½ timme. Så jag satte mig på resecentrum, snackade i telefonen med Towe i ca 45 minuter och när jag la på visade det sig att Martin hade ringt mig 14 gånger och skickat massa sms, men det hade jag helt missat, så han hade åkt hem och jag satt kvar där. Nästa buss skulle inte gå förens om 40 minuter heller..suck, pust och stön kom det från mig då.. 
men som tur är så jobbade Martins polare fortfarande som bor här i Ockelbo så jag kutade bort till Volvo och fick skjuts därifrån med ett gäng grabbar! :) skööönt! 
 
När jag kom hem låg grabben min nerbäddad med täcket enda upp till öronen och sov för fulla muggar. Min lilla sjukling ♥ han mår verkligen inge bra stackarn. Bara väntar på att jag ska bli smittad nu när jag äntligen har fått ett jobb! 
 
Lite senare ikväll ska jag kanske ut och övningsköra med Lisa och får besök av Towe & Kristoffer efter nio tiden :) trevlans. Alltid kul med lite besök. 
våran fina plast orkidé. 
såhär pigg och snygg är jag när jag kommer hem ifrån jobbet.. 
hua! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: