denisegrundstrom.blogg.se

ONSDAG - SNART HELG!

Kategori: Allmänt

Godmorgon :) 
Idag är jag faktiskt rätt så pigg, inte så konstigt egentligen då jag drog med mig M runt halv tio och gick och la mig. Men som sagt, behöver all sömn jag kan få! Idag är han ledig igen och sover så gött i sängen fortfarande. Jag har precis blivit klar med dagens matlåda. Ägg fick följa med och göra mig mätt idag. Men insåg lika snabbt att det inte vart så mycket, men det mättar ju iallafall. När man jobbar från 8 - 16/17 på dagarna och inte äter då är kroppen helt slut.. det går inte ens att förklara hur jävla trött jag är då. Och det är inte alltid vi hinner med lunch, så det är viktigt att äta när man kan, så att säga. Som idag då har jag flyttstädning skulle jag kunna tro, det är ju såhär att måndag, tisdag och onsdagar då vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Jag vet bara tid och plats, som varje morgon då kommer jag in till stationen 7.45 och chefen står där så glatt och plockar upp mig. Riktigt härligt! :) Men det jag skulle komma till... jo idag är det nog flyttstädning så då får vi passa på att äta :) 
 
Jag vet inte riktigt hur man gör för att blogga från telefonen med bilder. Annars hur man loggar in på sidan och grejjs det vet jag men jag vill blogga med bilder. Får se om jag lyckas få fram hur man gör, då blir det ju lite mer update!
- trött och gårdagens smink! 
faaaaancy

Kommentarer


Kommentera inlägget här: