denisegrundstrom.blogg.se

KOLLEGOR!

Kategori: Allmänt

iTjenare :) jag jobbar och står i för tillfället. Är på min andra hemstädning för dagen och efter detta har jag en till så slutar runt fem :)
 
Lisa plockade upp mig vid 7 tiden imorse och vi rullade mot Gävle, men eftersom vi var så tidig så stannade vi på hakkegård och köpte oss en varsin kaffe som vi sög på hela resan. Väl framme så visade det sig att en jobbarkompis/chef har fått magsjuka så jag bönar och ber att jag inte har blivit smittad..just för att jag inte har tid att vara sjuk då jag vill jobba så mycket som möjligt och jag hatar verkligen att spy! jag skiter hellre ner mig 10 ggr om dagen!! men jag tror nog att jag klarar mig  *peppar peppar* 
 
Lisa är och gör en flyttstädning nu och jag hoppas hon blir klar ungefär samma tid så jag även kan åka med henne hem :)
Bloggar mer hemma! puss 
fråga mig inte vad som hände med bilderna.. orkar inte. måste jobba. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: