denisegrundstrom.blogg.se

KELLOGG'S CORNFLAKES

Kategori: Allmänt

Godmorgon. Är vaken sen 45 minuter tillbaka, har pratat med Martin som egentligen skulle vara hemma ungefär nu men blir tvungen att jobba över.. like usual. Så här sitter jag nu och har damo utbrott på datorn som vägrar fungera som an ska och kaffe smakar skit.. fattar inte. Jag vaknade även 05.59 imorse när klockan stod ställd på 08.00, inte riktigt lika trevligt. Vaknade och vad klarvaken, redo att kliva upp liksom..tvingade mig själv att ligga kvar, gick ut och tog en nypa luft och gick tillbaka till sängen där jag somnade på engång och vaknade mindre pigg den här gången... 
 
Har dragit i mig en skål med Kellogg's flingor idag, det får mätta magen tills jag kommer hem för inte gjort någon matlåda den här dagen heller.. igår hade jag ju sån tur att Martin klev upp och gjorde mat åt mig, antar att jag inte har lika tur idag. 
Kaffe i en stor termos får bli dagens kost, och en redbull som ligger och skvalpar i väskan sen gårdagen. 
massa socker på.. amnamnam! 
trött som satan 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: