denisegrundstrom.blogg.se

JOBBA JOBBA JOBBA!

Kategori: Allmänt

Tjena hejsan! :) 
Jag sitter i bilen med chefen och Lisa och är påväg till en flyttstädning långt bort, jag vet inte riktigt vad det hette.. Imorse vart det lite panik för mig, hade ställt klockan på 06 som vanligt men den ringde inte så jag vaknade av mig själv klockan sju.. inge panik alls! Lisa kom vid kvart över 7 så han klä på mig och slänga i mig en macka innan hon kom. Vi tog en takeaway kaffe på Hakkegård som vanligt innan vi styrde mot Gävle. 
 
I helgen vart det lisa festligheter. I fredags var vi på bio med Gabbe och Erik, snabba cash 2 är verkligen värd att se! sen i lördags var vi in till gävle ett gäng. Vi hamnade på Saints och Allstar :)) berättar lite mer om det nör jag kommer hem. I eftermiddag får jag besök utav mormor och nellie med som har stuckit iväg till Falun för en heldag där, så dom tänkte ta och svänga förbi Obo innan dom ska hem sen. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: