denisegrundstrom.blogg.se

HUALIGEN SÅ KALLT!

Kategori: Allmänt

Godmorgon :) 
Vad längesen jag skrev! jag tror alltid att jag har skit bråttom på mornarna, men det har jag faktiskt inte. Har insett att jag alldeles för tidigt till tåget så jag får stå det är 20 minuter.. rätt i onödigt. Så då hinner jag jag blogga :) 
 
Förra veckan gick skit bra iallafall, jobb hela veckan och förhoppningsvis ser det lika dant ut den här veckan. Jag har även sagt att jag kan tänka mig att jobba på helger, då kommer det rulla in fina pengar. Men det som är lite irriterande är att jag inte för min lön förens om 6 veckor och jag har ca 70 kr kvar på kortet. En sak är bra iallafall, jag har ett cigg paket nu och när det är slut då ska även jag sluta, så detta kommer bli det absolut sista jag röker i mitt liv. Jag har aldrig försökt sluta så har ingen aning om hur det kommer gå - men med lite jävlar enama så ska det nog gå. 
 
Martin är ledig idag så han ligger och snarkar för fullt och jag är strax redo att gå till tåget. Jag ska väl ringa Jennie när jag går som i vanlig ordning. Vi pratar med varandra varje morgon, i flera timmar om dagen. Jobbar jag själv snackar vi konstant från början till slut på dagen haha. Trevligt sådär.
Har släng i mig två hårdbrömackor nu och det blir nog det enda jag äter idag då jag inte har gjort i ordning någon matlåda. Igår bestod min mat av samma sak. En hårdbrömacka på morgonen och en redbull när jag kom in till stan. 
Det är inte många grader ute nu så då är frågan
- får man ta fram vinterjackan snart? 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: