denisegrundstrom.blogg.se

HAKKEGÅRD - CHECK!

Kategori: Allmänt

Godmorgon :) idag är jag uppe med tuppen igen, men idag är sista dagen ( om jag inte tar på mig ett helgjobb då martin också jobbar imorgon) idag får alla lön förutom denise då såklart som får sin nästa månad...skulle verkligen behöva lite cash just idag!
 
Lisa plockade upp mig som vanligt och vi tog en morgonkaffe på hakkegård som vanligt, känns som att vi kommer stanna där varje dag framöver ;) lisa var här med mig tidigare men åkte iväg med chefen nyss för att göra ett annat jobb. Slutar egentligen 12 idag men det fanns lite jobb att göra så får in lite mer timmar :) räknade ut att jag har gjort ca 185 timmar hittills på den här månaden.. inte dåligt ;) nu ska jag jobba! puss 

Kommentarer

  • Martina säger:

    nemen tack, du är bra snygg du me!! :)
    på ett ålderdomshem, är ju bara extrajobb men de är ju as skönt o få lite extra i månaden :)Du har fått jobb åh ser ja?! ;D

    Svar: men vad härligt :) ja det är alltid nice med lite extra pengar :) ja jag jobbar på en städfirma, trivs riktigt bra faktiskt :) vi måste ses snart tycker jag!! pusss
    Denise Grundström

    2012-08-24 | 11:12:49

Kommentera inlägget här: