denisegrundstrom.blogg.se

CRACK

Kategori: Allmänt

Hej hopp! Idag är jag uppe med tuppen fast jag egentligen inte behöver, vad skönt det hade varit om jag hade kunnat skriva att jag var ledig.. men det är jag inte.. börjar bara lite senare, men klev upp med Martin endå. Han jobbar idag efter lite ledighet. Jag är mindre taggad på att jag måste ta mig överallt själv idag.. ska nu först vara i Sätra på en städning 10-12 bara det att jag HITTAR INTE! jag vet att jag ska ta 2:ans buss dit men vart fan ska jag hoppa av!? that's the big question. Jag får helt enkelt ta att fråga busschaufförn och sätta mig längst fram. 
 
Igår var vi och handlade iallafall så nu är kylen full med mat och vi kan bli mätt och belåtna om dagarna. Skulle göra matlåda igår men det blev det inte så mycket utav.. skulle även göra lite nu imorse men inser nu att jag verkligen inte hinner, så det får vara helt enkelt. Har en redbull i kylen som får mätta mig idag. Jobbigt läge. 
 
Hur som haver så har jag tre kunder idag om kommer komma hem rätt så sent då sista kunden håller på till 17 och sen ska man matcha något tåg på det.. ojojoj. Hoppas jag har kort dag imorgon. Fast ju längre dagar jag har ju mer cash rullar det ju in - såklart.. förstår kanske ni också, men har man orken? - time will tell. 
syns det att man är nå trött eller? 
btw.. har ju skaffat mig en ny telefon efter tre dagar hände detta.................... 
någonting som jag är mindre nöjd över 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: