denisegrundstrom.blogg.se

CARINA STÄD

Kategori: Allmänt

Godmorgon, klockan är 06,35 för tillfället och jag sitter och funderar på vad jag ska ha i matlåda. Jag ska gå runt fem över.. så är lite stressad... 
Igår vart det en lång dag, mycket stress och flängande omkring. Men tillslut så fick jag sluta och kom hem med 19.10 tåget, ingen lång dag eller. När jag kom hem så hoppade jag och Martin in i duschen och sen direkt till sängen på engång där jag låg och kollade på en nytt program på discovery medans Martin somnade (as usual) 
Förövrigt så ligger han kvar och sover då han jobbar kväll idag, dvs han börjar runt 4-5 tror jag och slutar imorgonbitti - mindre roligt då man får sova själv..men det är väl sånt man får ta helt enkelt. 
Idag står en hemstädning mellan 08-10 på schemat sen har jag en flyttstädning på det tills jag är färdig..då får jag sluta. Så idag blir det nog lite ligga i så man får ta helg :)
 
Nej nu måste jag skynda mig så jag hinner få någonting ätbart med mig i matlåda!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: