denisegrundstrom.blogg.se

BRUDHÄNG!

Kategori: Allmänt

Godkväll :) 
Har precis kommit hem efter att Ewelina & Ida tog med mig till Lisa för lite kaffe och snack. Idag har det varit en rätt så skön dag. Tog 07.22 tåget som vanligt och hamnade på en flyttstädning i Sandviken med Jossan. Tog inte så lång tid då vi var klara vid 13 tiden, och nu det roligaaaa! Lisa ska börja jobba på samma firma som mig imorgon, så vi kommer samåka nästintill varje dag nu och hon har ju bil också så nu slipper man tåget! - Sköööönt! 
Så imorgon ska jag först hjälpa henne med en flyttstädning, en liten etta. Men blir inte där för länge då jag har en kund klockan 09 i Bomhus. Imorgon kommer det dock bli en lång dag, har tre kunder och två utav dom är iallafall i samma område,. bomhus. Sen en på stan, så det blir en jävla åkande, kommer nog inte vara hemma förns sent på kvällen. Men det är sånt man får ta ibland :) 
Riktigt roligt ska det bli att Lisa börjar jobba med mig. Då kan vi luncha ihop och jobba ihop! fan fan fan fan fan vad roligt! Snäll vän jag som skaffar jobb åt dom ;) kommer lätt få en stjärna i himlen. 
 
 Har precis dragit i mig i det som blev över från matlådan tidigare idag.. som jag fick äta med händerna då jag glömde bestick hemma... inge kladdigt alls! Men mat fick jag i magen iallafall! 
schnygg schliten schey 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: