denisegrundstrom.blogg.se

2012-08-11

Kategori: Allmänt

Hej på er! :) 
Nu är jag halvt tillbaka igen. Försöker igår koppla upp datorn till telefonens internet men det gick så jävla segt.. så jag hoppade det och somnade istället. Men nu är jag pigg och vaken, och sitter och kollar på scarface med Martin. Han kom hem runt åtta tiden imorse och då låg jag redan vaken.. jag vaknade såklart hur tidigt som helst bara för att jag är ledig och behöver all sömn jag kan få. Men men.,. vi somnade om och sov till halv elva iallafall. 
 
Funderar på om jag ska berätta lite kort vad som har hänt i veckan men det är riktigt onödigt då jag har gjort nästintill samma sak varje dag. Klivit upp 05.45 - dricker kaffe/äter frukost - 07.00 går jag till tåget - 07.45 är jag i Gävle - 08.00 börjar jag jobba. Ja det är ungefär så mina veckort ser ut nu framöver. Olika tider jag slutar så det är skönt. Men varje fredag slutar jag 12.00 - RIKTIGT UNDERBART!
 
Nu sitter vi och käkar vitlöksbröd och jag dricker te. Ska snart ta oss hem till svärmor/far och gå ut med hundarna innan Martin börjar jobba igen.. riktigt tråkigt! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: